styler-1

محو چروک‌ لباس‌ها – LG Style

سیستم بخار با نفوذعمیق LG Style و حرکت آرام چوب لباسی‌های آن چروکیدگی را بر روی لباس‌های شما کاهش می‌دهد. این محصول راهی ساده است برای آن که همیشه لباس‌هایی با ظاهر با طراوت بر تن داشته باشید.

 

 

از بین بردن بو با قدرت آرام بخار

تکنولوژی True Steam ، LG Style بوی موجود در بافت پارچه‌ها ، لباس‌های بافتنی و حتی لباس‌هایی با پارچه‌های ظریف و حساس را از بین می‌برد. دیگر از بوی ناشی از دود سیگار، یا غذا که ممکن است بر روی لباس باقی بماند، راحت می‌شوید.

 

 

پاکیزگی لباس‌ها ، اسباب بازی‌ها و سایر وسایل

True Steam در چرخه پاک سازی موجب کاهش ذرات آلرژی زا موجود در  لباس‌ها، ملافه‌ها، لباس‌های ورزشی حتی اسباب بازی های پشمالو کودکانتان می‌شود. LG Style  به پاکیزگی آسان و همیشگی پارچه‌ها در خانه شما کمک می‌کند.

 

خشک کردن آرام لباس‌هایی با پارچه ظریف و حساس

سیستم خشک کن در دمای پایین LG Style، به سرعت لباس‌های شما را خشک می‌کند حتی سریع‌تر از حالتی که آن‌ها را در معرض هوای آزاد قرار دهید.

 

ظاهر شلوارهای خود را اتوکشیده و مرتب نشان دهید

LG Style دارای محفظه‌ای مخصوص در داخل در خود است که مخصوص شلوار تعبیه شده است تا با کاهش چروک در قسمت زانو و کمر موجب صاف شدن هر چه تمام‌تر شلوار شما گردد.

 

LG Style محصول تائید شده

پس از آزمایشی مستقل در آزمایشگاه های معتبر ، LG Style توسط بنیاد آسم و آلرژی آمریکا تایید شده است. این بدان معنا است که از لحاظ علمی ثابت شده است که برای هر 1 نفر از 5 نفر در آمریکایی که مبتلا به آسم هستن این محصول بهترین انتخاب است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *