ICON GLASS

آیکون گلس و ایکون استیل

نمادی جدید از سبک و عملکرد در آشپزخانه. مجموعه آیکون با انبوهی از تجهیزات و انتخاب گسترده‌ای از پرداخت‌ها، فناوری را در عملکرد و زیبایی در بر می‌گیرد که همگی آن‌ها بسیار چشم‌گیر هستند. دستگیرههای مرکزی مناسب و دسته در جلو، روکش متمایز Soft-Touch، قلب و روح Icon و تم مرکزی است که کل محدوده را در بر می گیرد: از اجاق 60 سانتی متری تا اجاق مایکروویو ترکیبی، از اجاق بخار ترکیبی به چیلر انفجاری و از دستگاه قهوه ساز تا سیلر خلاء و کشوهای گرم کننده. لولاهای Soft-Close بسته شدن بی‌صدا کامل درب‌های اجاق‌ها را تضمین کرده و استفاده از آنها را کاربردی‌تر می‌کنند. آیکون گلس به دلیل داشتن جلوه پیچیده و روکش شیشه مشکی که عناصر را با سبکی ظریف و بسیار متنوع در برمی‌گیرد، متمایز شده است. آیکون استیل نیز تمامی آپشن‌های گفته شده در آیکون گلس را دارد با این تفاوت که جنس و طراحی آن از استیل است.

 

ICON انحصاری

دارای روکش فولاد ضد زنگ که برای داشتن جلوه‌ای کاملاً منحصر به فرد، به رنگ مشکی رنگ آمیزی شده است و سطح کاملا مات که اجازه انعکاس نور را نمی دهد. سایر ویژگی‌های آن مشابه آیکون گلس و آیکون استیل است.

ICON MAT استیل ضد زنگ با روکشی مات. دستگیره‌های مرکزی مناسب و دسته در جلو، روکش متمایز Soft-Touch، قلب و روح Icon و تم مرکزی است که اجاق 60 سانتی متری و اجاق مایکروویو ترکیبی را به هم متصل می‌کند. لولاهای Soft-Close بسته شدن بی‌صدا درب‌های فر را تضمین کرده و استفاده از آنها را کاربردی‌ و راحت می‌کنند.

 

آیکون TRAMA آیکون تراما بار دیگر فولاد ضد زنگ را در مرکز صحنه قرار می‌دهد، اما با شکلی متفاوت. وجود ثابت دستگیره‌های مرکزی و دستگیره در جلو، روکش متمایز Soft-Touch، مملو از عملکرد و عناصر سبکی مانند لولاهای Soft-Close است که بسته شدن کامل و بی صدا درب‌های فر را تضمین می‌کند.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *