Optiglass-bearbeitet-en

تکنولوژی پیشرفته شیشه‌های ضد خش SCHOTT در محصولات اجاق صفحه‌ای V-ZUG

گازهای رومیزی با فناوری OptiGlass بســــیار با دوام و تقریبا همانند الماس، مقاوم در برابر خراش می‌باشند. این پوشـش دارای رتبه ۹.۵در مقیاس Mohs (مقیاس سختی نسبی) است. سخت‌ترین و مقاوم‌ترین ماده معدنی در برابر خش، الماس با امتیاز ۱۰ می‌باشد.

این تکنولوژی بوسیله‌ی شرکت‌ شات SCHOTT که پیشگام در صنعت شیشه می‌باشد، طراحی‌ و‌ ساخته‌شده‌است و در محصولات‌ شرکت V-ZUG و باعنوان گازهای‌رومیزی OptiGlass روانه بازار شده‌است.

به‌لطف پوشش بسیار قوی OptiGlass ، و با توجه به مصـــرف روزانه از آن، گازهای‌ رومیزی هیچ‌گونه خط و خشی به خود نمی‌بینند. عامل جذابیت گازهای‌ رومیزی دارای این فناوری، نه‌تنها پوشـــش مقــــاوم آنها، بلکه طراحی ظریف و شیک آن می‌باشد. گازهای شیشه‌ای با نمای آینه، اطمینان‌بخش آشپزخانه‌ای زیبا همـراه با احساس کیفیت برای ســــالیان متمادی است. در حال حاضر در کشــــــور سوئیس، بالاترین کیفیت پوشش گازی تنها با V-ZUG در دسترس می‌باشد. گازهای رومیزی OptiGlass با قیمتی در محدوده استاندارد در بازار عرضه شده‌است.

در طول ســــــال‌های متمادی، اتفاقات زیادی بر روی سطح شیشه اجاق‌گاز می‌افتد: خرد‌شدن سبزی، پخته‌شدن گوشت و مخلوط کردن خمیرها از جمله آن‌ها می‌باشد. پس از آن، با یک اســـــــفنج تمیز می‌شوند که اثرات ناخوشایندی را بر روی گاز به جا می‌گذارد.

اما زمان عـالی برای انقلابی در آش‍ـپزخانه! گازهای‌ رومیزی با فناوری OptiGlass، دارای یک پوشش اضافی، بسیار مقاوم در برابر خش و آسیب هستند.

این تکنولوژی به‌عنوان بهترینه بهترین٬ در مسابقه Iconic Awards Interior Innovation شناخته شده‌است.

در ادامه ویدویی از عملکرد و مقاومت بالای این نوع محصول مشاهده می‌کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *