whirlll

با صدای خود لوازم خانگیتان را کنترل کنید! همکاری GOOGLE و WHIRPOOL در ارائه‌ی تکنولوژی جدید

شرکت ویرپول با همکاری گوگل، پروژه قابلیت کنترل لوازم‌خانگی جدید و هوشمند از طریق صدا، را به انجام رسانده‌است.

بیش از 20 مدل از محصولات کمپانی گوگل از طریق کمپانی‌های Whirpool و Jenn-Air معرفی خواهند‌شد. مشتریان قادر خواهند بود از طریق کنترل از راه دور، لوازم منزلشان را تنظیم و کنترل نمایند که یکی از متفاوت‌ترین این روش‌ها دستور از طریق صداست. به‌عنوان مثال آن‌ها قادر خواهند‌ بود، فر‌ هوشمند خود را‌ در دما و زمان مورد‌نظر با صدای خود تنظیـــم نمایند،همچنین فــــر‌ اگر روشن و یا حتی خاموش باشد با صدای خود می‌توانند کنترل آن را بدست گیرند.

علاوه بر آن مصرف‌کنندگان می‌توانند زمانی که دستگاه روشن است با مایکرو‌ویوشان صحبت‌کنند و بررســـی‌کنند که چه زمانی باقی‌مانده تا غذا پخته‌شود. در مـــــــــورد یخچال نیز، مصرف‌کنندگان می‌توانند یخچال را در حالت‌های مختلف کنترل‌کنند، همچنین وضعیت فیلتر و دمای‌ کنونی یخچال را به‌ طور دلخواه تنظیم‌کنند و همینطور آن‌ها قادر‌ خواهند بود که به ماشین‌ ظرفشویی خود با صدا دســــــــــتور‌‌ دهند که شروع به‌کار کند، یا متوقف شــود یا یک دور دیگر به ظرف‌ شستن ادامه‌ دهد، در واقع می‌توانند ماشین‌ظرفشویی را به حالت‌های مختلف تنظیم‌کنند و مــــدل چرخش، نحوه شستشو، زمان شستشو و… را به‌دلخواه و به سادگی کنترل کنند.

علاوه بر آن زمانی‌که وسایل دچار مشـــکل شدند و نیاز‌ به پشتیبانی داشتند، مشتریان می‌توانند از سیستم دستیار گوگل با کمک شـــماره ســــریال خود و اتصال به اینترنت استفاده کرده و به پشتیبانی مشتری درخواست بدهند. Brett Dibkey  معاون ارشد بخش بازرگانی شرکت ویرپول درسخنرانی اظهار‌ داشت: “ما بســیار خوشحال هستیم که به Google Home پیوستیم و برای معــــــرفی لوازم‌خانگی هوشمند و این تکنولوژی به سایر شرکت‌ها توانسته‌ایم به نوعی الگو باشیم.

ما همچنان به‌‌دنبال تکنولوژی‌ها و نوآوری‌هایی هستیم که نیاز مشتری را درک‌ کند و زندگیشان را بهبود ببخشد. فعال‌کردن این تکنولوژی در صنعت لوازم‌خانگی، نوید‌بخش افزایش مصــرف‌کنندگان لوازم‌خانگی و تمایل آنها به استفاده‌ از این تکنولوژی منحصر‌‌ به فرد می‌باشد.”

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *