gashood

اجاق‌گاز همراه با هود! مدل جدید کمپانی V-ZUG سوئیس

مدل‌های چشمگیر و جدید گازهای صفحه‌ای از سری محصولات با کیفیت V-ZUG روانه بازار شده‌است. گازهای صفحه‌ای همراه با هود در تمام آشپزخانه‌ها،( آشپزخانه‌های معمولی،  آشــــــــپزخانه‌های جزیره‌ای) قابل استفاده می‌باشند. رنج متنوعی از محصولات این کمپانی بر اساس طراحی آشپزخانه شما قابل ارائه می‌باشد. کمپانی وی زوگ کاملا در ارائه‌ی محصولات بر اساس طراحی آشـــــپزخانه انعطاف‌پذیر می‌باشد.

به لطف مکش قوی هود و موقعیت نزدیک آن به اجاق‌گاز، بوی پخت و پز بلافاصله به درون هود کشیده می‌شود و از پخش آن‌ها به داخل اتاق جلوگیری می‌شود. این تکنولوژی سیستم تهویه در ســطوح زیرین گاز صفحه‌ای پنهان شده‌است و فضای ذخیره‌سازی قابل توجه‌‌ای را در این گازها فراهم آورده است. در نتیجه اجاق‌گاز صفحه‌ای همراه با هود، نه‌تنها یک جلوه‌ی بصری شگفت‌انگیز در آشـــپزخانه دارد، بلکه عملکردی نامحسوس را نیز با خود به همراه دارد!

به‌راحتی تمیز می‌شوند و این سری اجاق‌گازها با توجه با دقت و ظرافت خاص در طراحی، هیچ‌گونه نشتی ندارند و کاملا آب‌بندی شده‌اند. این ظرافت در طراحی باعث می‌شـود که که یک تهویه‌ی مناسب برای آشپزخانه‌های طرح اوپن داشته باشد و ظاهر زیبای این گازها برای مشتریان امکان آشپزی با علاقه را فراهم می‌کند. یک محصول جدید و اصلاح‌شده که زیبایی کامل علاوه بر کاربرد مدرنش را دارد و طراحی فوق العاده و پر از امکانات آن، این مدل را تبدیل به محصولی پرکاربرد کرده‌است .

 

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *